Teplota vody
Krytý bazén27,70 °C
Letní bazén26,00 °C
Delfínek31,66 °C

Venkovní teplota9,79 °C

Často kladené dotazy

Upozornění: Odpovědi na dotazy uvedené v rubrice FAQ jsou zobecněné, zjednodušené a nemusí být platné pro každý podobný případ, protože v daném případě mohou existovat i jiné okolnosti, které mohou vést k jinému závěru. Odpovědi jsou informativní, orientační, nejsou právně závazným stanoviskem společnosti a nelze se na základě nich domáhat žádných práv.


  

Pokud jste nenalezli odpověď na Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat ! Využít můžete naše telefonní čísla nebo kontaktní formulář.


Dotaz: Mohu přijít k vám do krytého bazénu s 8 měsíčním synem?
Odpověď: Vstup dětem je do dětského bazénu povolen od 3 let, do krytého bazénu od 6 let.

Dotaz: Vyměníte nám staré permanentky – propadlé za nové?
Odpověď: Platnost permanentních vstupenek je do data vyznačeném na vstupence. Propadlé permanentky nevyměňujeme.

Dotaz: Prodáváte ještě permanentky?
Odpověď: Permanentní vstupenky na saunu a plavání byly nahrazeny ,,Poukázkami,,. Je to bloček 6 listů á 50 kreditů. Celkový počet kreditů je 300 a prodejní cena je uvedena v ceníku. Prodejní místo je na pokladně ve vestibulu Plaveckého stadionu Olomouc tel.: 585 427 181 (za hotové) nebo i na fakturu, bližší info získáte na tel.: 585 413 256.

Dotaz: Jak se stanu abonentem?
Odpověď: Zakoupíte si čip (cena je uvedena v ceníku) a nabijete si ho libovolnou částkou. Při nabití nad 300 kreditů vám bude přičten do čipu 10% bonus. Platnost kreditů je 1 rok od posledního nabití ! Můžete pak chodit mimo pokladnu přes turnikety. Čip slouží zároveň jako ,,klíček,, k libovolné volné (otevřené) skříňce. Čip slouží pro vstup pouze jednoho abonenta.

Dotaz: Je možné na bazénu platit platební kartou nebo je v areálu bankomat?
Odpověď: Terminál pro platby kartou je na recepci (pokladně) plaveckého stadionu. Bankomat se v areálu nenachází.

Dotaz: Dostal jsem od zaměstnavatele blok vašich poukázek na plavání a saunování. Musí se pro „dobití kreditu“ do čipu použít všech 300 kreditů naráz? 
Odpověď: Blok poukázek je složen z 6 poukázek po 50 kreditech. Můžete „dobíjet“ po jednotlivých poukázkách, nebo dobít více čipů, vždy však musí být použita celá poukázka (50 kreditů).

Dotaz: Jsme parta 6 lidí, kteří chodívají společně na bazén, je možné si koupit skupinovou vstupenku?
Odpověď: Skupinové vstupné neposkytujeme, podmínky pro rodinné vstupné by nebyly splněny. Doporučujeme, aby si každý pořídil náramkový čip, který mu umožní rychlý průchod přímo turniketem a dobití více než 300 kredity je cenově zvýhodněno oproti dobíjení po menších částkách. Pro větší skupiny pravidelných zákazníků (sportovní kluby, firmy aj.) nabízíme možnost pronájmu vodní plochy. Více informací naleznete ZDE >>>

Dotaz: Je v bazénu povinné nosit plaveckou čepici? Je možné si ji půjčit nebo si půjčit plavky?
Odpověď: Nošení plavecké čepice není povinné. Plavky se z hygienických důvodů nepůjčují, v omezeném rozsahu je možné si na recepci (pokladně) zakoupit pánské plavky.

Dotaz: Naše firma chce nakoupit větší množství poukázkových knížek, musíme pro ně jít s hotovostí do pokladny na bazénu?
Odpověď: Není to nutné, kontaktujte nás na tel.: 585 427 181 , kde se dohodnete na platebních podmínkách a vydání poukázkových knížek. Ceny jsou dány ceníkem služeb PSO.

Dotaz: Chtěla bych 7 letého syna naučit plavat, ale sama neumím, a nevím, na koho se obrátit. Můžete mi nějak pomoci?
Odpověď: V rámci našeho aquacentra Defínek Vám rádi pomůžeme, bližší informace najdete ZDE>>> .

Dotaz: Zajišťujete úschovu jízdních kol a cenností?
Odpověď: Úschovu jízdních kol nezajišťujeme, veřejná prostranství před budovou jsou uzpůsobena pro odstavení jízdních kol, ale jejich ochranu nezabezpečujeme. Pro úschovu cenností je možné využít bezpečnostní schránky v šatnách (poplatek 10 Kč).

Dotaz: Potřeboval bych mít se synem šatní skříňku vedle sebe nebo alespoň poblíž, abych mu pomohl s oblékáním, je možné to domluvit?
Odpověď: Není třeba, každý zákazník si může svým čipem uzamknout kteroukoli aktuálně volnou skříňku.

Dotaz: Pořádáme plavecké závody, je možné pro nás zajistit ubytování a stravování?
Odpověď: Ubytování ani stravování nezajišťujeme, po dohodě je však možné stravování dohodnout s provozovatelem restaurace v našem areálu.

Dotaz: Jak se dnes u vás plave ve veřejnosti?
Odpověď: Info o volné ploše krytého bazénu pro veřejnost je ZDE >>> .

Dotaz: Mohu přijít do krytého bazénu v pánských "plaveckých" šortkách?
Odpověď: Vstup v bermudách (šortkách) zakázán. Více informací ZDE >>> .

Dotaz: Jaká je otevírací doba a jaké je vstupné?
Odpověď: Informace o provozní době je ZDE >>> .

Dotaz: Mohu si pronajmout část krytého bazénu?
Odpověď: Ano, pronájem je potřeba s dostatečným předstihem alespoň 3 týdnů objednat u zástupce vedoucí plaveckých aktivit, paní Gabrielou Soldánovou, email: gabriela.soldanova@olterm.cz, tel.: 603 346 626.

Dotaz: Je možné před areálem parkovat?
Odpověď: Parkování je možné před bazénem na veřejném parkovišti.

Dotaz: Kdy otevíráte letní bazén?
Odpověď: Letní areál je v provozu od 1.6. do 31.8. (v případě pěkného počasí do cca. 15.9.). Bližší informace o otevření letního bazénu naleznete v sekci aktuality.

Dotaz: Jsou na bazénu nějaké zavírací dny?
Odpověď: Plavecký stadion Olomouc je provozován po celý rok s výjimkou Velikonočního pondělí, 24. a 25.12., 31.12. a 1.1.

Dotaz: Kdy byl postaven bazén a jaký má rozměr?
Odpověď: Plavecký stadion Olomouc byl postaven v roce 1965 jako první 50m bazén s 10m vysokou skokanskou věží. Hloubka pod věží je 5m. Kubatura je 2750m3. Rozměr je 50 x 20m.

Dotaz: Jaké provozujete u bazénu atrakce?
Odpověď: Dětský bazén 8x4m, tobogán dlouhý 77m, whirpool 12 míst, pára 45 °C,  to vše v ceně vstupného. Sauna je zpoplatněna zvlášť.

Dotaz: Na jaké adrese vás najdu?
Odpověď: Legionářská 11, Olomouc 77900, mapa a souřadnice ZDE>>> .

Dotaz: Jaké typy zaměstnaneckých poukázek (šeků) u vás můžu uplatnit?                                                                        

Odpověď: Aktuální seznam druhů poukázek (šeků) je vždy na pokladně plaveckého stadionu, jedná se o tyto druhy poukázek: EDENRED CZ (multi, sport & kultura), SODEXHO PASS ČR (relax, flexi, dárkový, fokus) a LE CHEQUE DÉJEUNER (unišek, unišek + dárkový kupon).

Dotaz: Jsou stanoveny konkrétní časy pro skoky z prkna nebo věže?
Odpověď
: Nejsou. Vždy záleží na aktuální situaci na bazénu. Skoky z prkna nebo věže může povolit pouze mistr plavčík, pokud situaci vyhodnotí jako příznivou pro uzavření části vodní plochy, kde budou dopadat případní skokani. Pokud je aktuální návštěvnost vysoká nebo není dostupný plavčík pouze pro dozor skoků, nemůžou být skoky povoleny.

Dotaz: Chystám se jít s dětmi na bazén a chci mít jistotu, že atrakce budou v provozu, jak se dozvím, že je např. dětský bazén nebo tobogán mimo provoz? Bude nám vráceno vstupné či jeho část, když nebude v době naší návštěvy atrakce
Odpověď:
  O plánovaných odstávkách či opravách naše klienty vždy informujeme na našich stránkách v aktualitách. Neplánované odstávky mohou nastat v případě poruchy nebo např. nepříznivých povětrnostních či klimatických podmínek, kdy je z bezpečnostních důvodů atrakce odstavena (tobogán). Informace o odstavení atrakce nebo služby je pak na pokladně Plaveckého stadionu.